วันพุธที่ 22 มีนาคม พ.ศ. 2566

Perjalanan ke mana-mana sahaja dengan K-ETA, keluarkan kebenaran perjalanan elektronik dengan cepat dan mudah!

Perjalanan ke mana-mana sahaja dengan K-ETA, keluarkan kebenaran perjalanan elektronik dengan cepat dan mudah!

pasport visa

K-ETA ialah sistem penting yang menjadikan kemasukan ke Korea lebih mudah dan cepat. Tambahan pula, K-ETA boleh membangunkan industri pelancongan Korea dan menggalakkan pertukaran dan komunikasi dengan warga asing. Warga asing yang melawat Korea menggunakan K-ETA akan dapat menikmati perjalanan yang lebih mudah dan selamat.

yuran k-eta

K-ETA ialah sistem yang membolehkan warga asing yang melawat Korea dengan mudah memohon kemasukan tanpa visa. Jika anda memohon dalam talian, ia boleh dikeluarkan dalam masa 24 jam, dan anda boleh memasuki negara ini dengan cepat dan mudah tanpa melalui proses saringan.

Cara memohon k-eta Melayu

K-ETA ialah sistem yang menjadikan proses imigresen Korea lebih lancar dan cekap. Melalui ini, warga asing yang melawat Korea boleh menikmati perjalanan yang lebih selesa dan selamat.

jenis pasport

Terdapat banyak kelebihan K-ETA. Pertama sekali, masa menunggu boleh dikurangkan, yang memberikan anda lebih fleksibiliti dalam jadual perjalanan anda. Di samping itu, anda boleh mengharapkan penjimatan kos daripada pengeluaran visa. Tambahan pula, kerajaan Korea boleh lebih aktif menarik pelancong asing, yang banyak menyumbang kepada pembangunan industri pelancongan Korea.

pasport

K-ETA ialah sistem yang membenarkan warga asing yang ingin melawat Korea dari luar negara untuk memohon kemasukan secara dalam talian tanpa visa terlebih dahulu. Melalui ini, warga asing tidak perlu mengalami masa menunggu dan masalah yang tidak perlu semasa proses imigresen, dan kerajaan Korea telah dapat mengendalikan proses imigresen warga asing dengan lebih sistematik dan cekap, membolehkan prosedur kemasukan yang lancar.

pasport tunggal

Proses permohonan K-ETA adalah mudah. Selepas mengakses tapak aplikasi K-ETA di Internet, mengisi maklumat peribadi dan rancangan perjalanan, dsb., pengeluaran diputuskan selepas tapisan. Jika anda mencetak K-ETA yang dikeluarkan sebelum berlepas dan membawanya bersama anda, ia akan diproses dengan cepat dan mudah semasa proses imigresen.

APPLY FOR K-ETA

ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น

Share this